Tema: Re: priekaba - namelis
Autorius: Sail
Data: 2011-07-29 10:02:31
Nu tai paimk zubrionka ir stumdyk, manevravimo ismoksi, ka ten tau dar rastu
pasakyti galima? Gali dar pakrauti iki maksimumo. Pasivazinek daugiau
atbulas, i prieki tai paprasta. Paimk daugiau staciu posukiu, isijausk, kada
priekaba jau per saligatvi pataiko, kada dar kely lieka. Iparkuok i kokia
nustatyta vieta atbulas.

Stumk atgal, kas draudzia. Lygiam kely turetu buti no problem.

Ot neklauso zmogus, nusiperka priekaba. Dabar kaip sako, sekmes moksle.