Tema: Re: priekaba - namelis
Autorius: NJ
Data: 2011-07-11 16:08:02
> 1. ar galima su B kategorija tempti?

Ziurint koks namelis. Detaliau:
http://www.regitra.lt/default/lt/vairuotoju_pazymejimai/video/transporto_priemoniu_kategorijos

> 2. Ar ne persunku būtų važiuoti tempiant su peugeot 406 hdi dyzeliu? Kiek
> daugiau litrų kuro ima?

Trauka zenkliai mazeja bet manau kad su HDI turetu pakakti. Bet kuriuo
atveju su nameliu nepalakstysi, maksimalus greitis 90 km/val. Tempiau nameli
iki 750 kg su Mitsubishi Carisma dyzeliu. Vaziuojant 90 km/val sanaudos buvo
~8 l. Be priekabos sanaudos butu iki 5 l vaziuojant tokiu greiciu. Taigi man
sanaudos padidejo 3 litrais.

> 3. ar reikia kažkokio spec. kablio, ar viskas tinka standartiškai? Turiu
> galvoje apie namelio aprūpinimą elektra (pvz, kad šaldytuvas visuomet
> veiktų).

Tinka standartiskai.

> 4. kaip su tualetais/dušu? kiek įmanoma naudotis (reiks mažylį dažnai
> praust). Išpilti galima tik spec. išleidimo įstaigose?

Priklauso nuo namelio. Bet kuriuo atveju geriau bent kas antra nakti nakvoti
kempinguose kur galima papildyti vandens atsargas ir ispilti kanalizacija.

> 5. Ar galima būti priekaboje važiuojant?

Jokiu budu!

> 6. Ar reikia kokių spec. veidrodėlių (teko matyt papildomai užtvirtintus)

Butinai. Su standartiniais nieko nematysi nes tos priekabos yra platesnes uz
automobili.

> 7...
> 8. Ir renkantis išsinuomoti, į ką reikia atkreipti dėmesį? Ar verta
> žiūrėti į senesnius (tarkim <1995) (negenda jie?). Kokie gamintojai?

Geriau imti naujesni, aptakesni (kad kuro sanaudos butu kuo mazesnes).
Zinoma kad viskas genda ir kuo technika senesne tuo didesne tikimybe kad kas
nors kelioneje suges.

> 9. Ir kokia įranga turi būti? šaldytuvas, viryklė (dujų balionas), wc,
> kriauklė, dušas, boileris (nuo o jis veikia? nuo 220V ar nuo 12V?),
> vandens talpa (kiek litrų?), ir t.t. įvertinant kad bus mažas vaikas...

Iranga reikia ziureti pagal savo norus. Boileris dazniausiai veikia nuo
duju. Su mazu vaiku imciau kemperi o ne priekaba.