Tema: Re: priekaba - namelis
Autorius: dzonis
Data: 2011-07-12 11:11:05
Pirma pasitreniruok savaitgaliui Lietuvoje prie ezero nusitraukti.
As nei i Austrija nei i Kroatija nevaryciau ,nes net ir autobane kalnuotam
su 800+ kg nameliu jau yra kas veikti.
Sanaudos man su dujine masina buvo praktiskai dvigubos, variau is Kauno prie
ezero moletuose. Tai kai kelias prastesnis tai net mano Chrysler T&C ,kuris
sveria tuscias 2 tonas - tase kaip norejo.
Manevruoti sunku, ant galo dar uzklimpome per liuti ant pievutes, traukti
reikejo su traktoriumi. Brrr..
Is privalumu pries palatkes - tai miegojimo komfortas - issimiegi kaip
lovoje plius neprikaista jis taip ant saules, nes palatkeje jei sauleta tai
po 7 ryto jau neimanoma miegoti.

"ab"  wrote in message news:ivemgs$5u9$1@trimpas.omnitel.net...

Labs. nepraeina noras pakeliauti su mažu vaiku (7 mėn.)

Anksčiau buvo keletas temų apie kemperius... Bet nuoma labai brangi... O
kaip su priekabomis-nameliais? Yra kokių specifinių niuansų? Ar tie
patys galioja kaip su kemperiais? Gal kas pasidalintų patirtimi?

Kyla man čia klausimų įvairių, kol kas šitie:
1. ar galima su B kategorija tempti?
2. Ar ne persunku būtų važiuoti tempiant su peugeot 406 hdi dyzeliu?
Kiek daugiau litrų kuro ima?
3. ar reikia kažkokio spec. kablio, ar viskas tinka standartiškai? Turiu
galvoje apie namelio aprūpinimą elektra (pvz, kad šaldytuvas visuomet
veiktų).
4. kaip su tualetais/dušu? kiek įmanoma naudotis (reiks mažylį dažnai
praust). Išpilti galima tik spec. išleidimo įstaigose?
5. Ar galima būti priekaboje važiuojant?
6. Ar reikia kokių spec. veidrodėlių (teko matyt papildomai užtvirtintus)
7...
8. Ir renkantis išsinuomoti, į ką reikia atkreipti dėmesį? Ar verta
žiūrėti į senesnius (tarkim <1995) (negenda jie?). Kokie gamintojai?
9. Ir kokia įranga turi būti? šaldytuvas, viryklė (dujų balionas), wc,
kriauklė, dušas, boileris (nuo o jis veikia? nuo 220V ar nuo 12V?),
vandens talpa (kiek litrų?), ir t.t. įvertinant kad bus mažas vaikas...

Ačiū iš anksto už išsamias nuomones ir patarimus :)