Tema: Re: priekaba - namelis
Autorius: Audrius K.
Data: 2011-07-14 22:45:04
"Sail" <sail_windsurfing@yahoo.com> wrote in message
news:ivju7f$num$1@trimpas.omnitel.net...
> As tiesiog matau, kokios transporto priemones kaip juda. Kemperiai keicias
> kasdien, o priekabos pasirodo retai. Daznai randi tuscias priekabas
> paliktas kempinge (yra kai kur net specialus ikainis tusciai priekabai,
> pvz 20 pln parai).
>
> Atkreipk demesi, ka dazniau kelyje sutinki, priekaba ar kemperi.

Cia atsargiai. Pries pora savaiciu Austrijos autostadose priekabu buvo
(maciau savo akimis ir stebjausi) tiek pat ar net daugiau, negu savaigiu
kemperiu... Speju, kad dauguma migravo i pietus prie juros. Gal but jie
kazkur prie juros kempinge stos porai savaiciu, bet vis tik ju daug. O jei
tikrai speti, kad visi jie stovi po pora savaiciu, o savaeigiai beveik visa
laika vaziuoja - tada galima daryti isvada, kad priekabu yra kelis kartus
daugiau.
Be to, tai prikauso nuo valstybes. Pvz olandai kaip ir labiau megsta
priekabas.
Audrius K.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 6295 (20110714) __________

http://www.eset.com