Tema: Re: priekaba - namelis
Autorius: Sail
Data: 2011-07-13 09:12:12
Pisliava su priekaba, juk rase visi. Tempti sunku, iparkuoti sudėtinga, i
kalnus neivaziuosi. Kaip ir rase, vienintelis privalumas, kad atkabint gali.

Todel kaip taisykle priekabos atvezamos i kempinga bent savaitei - dviem,
prieky istiesiamas dar tokio pat dydzio tentas ir poilsiaujama toj pacioj
vietoj visa laika.
Kemperiu gi daznai keiti savo vieta kasdien ar kas kelias, todel pries akis
prabega visko daug.

Del mazo vaiko na tai zinoma individualus reikalas, jei esi kietu kiausu ir
buitis neuzmusa, tai galima ir keliauti. Tiesiog nelabai teko matyti su
tokiais mazais vaikais ekipazu. Va nuo kokiu 3 metu vaiko tai jau kaip ir
normalu butu, as jauniausia buvau 4 metu paemes ir buvo gerai.

Ir labai gerai tau zmones pataria - pavaziuok trumpam kur, ar i Lenkijos
ezeru krasta, ar lietuvoj. Pabandyk, ir zinosi, kas ir kaip.

Dar variantas - vaziuok eiline masina ne piko metu, ir kempinguose visada
rasi laisvu namuku nuomai. Sutaupysi ant kuro ir vaziavimo laiko, bet nuoma
bus kiek brangesne, nei kemperio statymas. Lenkijoj raktinis zodis "domek
letniskovy". Pakankamai isvystytas turizmo segmentas Lenkijoj.