Tema: Re: Brazauskas su kristina nunuodijo Lozoraiti !?!?!?
Autorius: Vasaris
Data: 2010-11-28 14:00:44
"Vidas Makauskas" <vms@centras.lt> wrote in message news:icr788$a6o$1@trimpas.omnitel.net...

> Viskame 100% pritariu. Bet tai nepaneigia to, kad Adamkus buvo NEIGALUS
> prezidentas lyginat su Grybauskaites prezidentavimu.

Nesutinku ir ypač nesutinku su vertinimu personos, o ne jo elgesio.

Man Grybauskaitės elgesys užsienio politikos atžvilgiu yra žemiau kritikos - o tai svarbiausia Prezidento institucijos prerogatyva. Ir būtent todėl, kad ji į tą kritiką nereaguoja, arba reaguoja nederamai.

Šitoje nuomonių kolizijoje aš įžvelgiu tik vieną teigiamą pusę - kad Adamkaus ir Grybauskaitės nereikėjo tautai pastatyti šalia vienas kito ir vertinti. Nes tada būtų dar didesnis visuomenės susiskaldymas. Dabar jis gerokai mažesnis, nes progresyviai mąstanti visuomenės dalis elementariai neturėjo pasirinkimo, apart išvis neiti balsuoti arba gadinti biuletenį.