Tema: Re: Brazauskas su kristina nunuodijo Lozoraiti !?!?!?
Autorius: Terpentinas
Data: 2010-11-25 10:20:35
Šiandieninė prezidentė puikiai susitvarko su savo užduotimi, ji puikiai
iliustruoja ant kiek tapkinis buvo neįgalus. Šiandieninė prezidentė yra
puiki diplomatė, strategė ir daug patirties turintis žmogus, už ją aš
balsavau ir nesigailiu. Jei kas dar prisimenat koks viliboras buvo prie
tapkinio ir kaip viliboras pradėjo važiuoti žemyn po prezidentės
inauguracijos.