Tema: Re: Brazauskas su kristina nunuodijo Lozoraiti !?!?!?
Autorius: Vasaris
Data: 2010-11-28 13:55:32
"Vidas Makauskas" <vms@centras.lt> wrote in message news:icr7d5$ad9$1@trimpas.omnitel.net...
> Man irgi Adamkus BUVO geras prezidentas, nes jam alternatyvos nebuvo.
> Visokie paulauskai, prunskienes, blinkeviciutes... Aciu dievui, kad
> lietuviams uzteko proto neissirinkti situ paslemeku

Vadinasi problema ne personose, o personų pasiūloje, per-se. Dėl to turbūt sutiksime. Iš to seka, kad negalima Adamkaus vadinti neįgaliu arba dar kaip nors, nes elementariai taip nužeminant prezidentą, būtų sunku tikėtis, kad panašaus lygio asmenys kandidatuos į tokias pareigas. Tai savaime suponuoja situaciją, kada į valdžią, tame tarpe ir Prezidento instituciją, taiko visokie marginalai, radikalai ir pan. O mums to reikia vengti visokiomis išgalėmis. Ir būtent todėl būtų gerai, kad per sekančius Prezidento rinkimus nebūtų pasiūlos "iš vieno varianto".

Zo, jei kritika produktyvi tik tada, kada kritikuoja elgesį, o ne asmenį arba jo asmenines savybes. Prisimink tai, padės gyvenime.