Tema: Re: Brazauskas su kristina nunuodijo Lozoraiti !?!?!?
Autorius: Terpentinas
Data: 2010-11-24 10:08:55
Darau išvadą, kad apmoka tas pats kuris suruošė apkaltą Prezidentui. Beje
labai gerai atsimenu kiekvieno laikraščio indėlį į ruošiant apkaltą,
labiausiai man patiko genseko pozicija,  kai Prezidentas buvo paguldytas ant
menčių ir jo lemtis buvo nuspręsta, jis pagaliau išlindo iš savo guolio ir
pareiškė, kad taip negalima elgtis tai juk Prezidento institucija. Kadangi
iki tol labai atidžiai sekiau genseko braižą, labai nesunkiai supratau, kad
jis ir buvo apkaltos užsakovas, nes tik toks žmogus galėjo sau leisti viešai
paleisti "gerojo ir gailestingo" dėdės teiginį, kuris bent šiek tiek "padėtų
Paksui".