Tema: Re: Brazauskas su kristina nunuodijo Lozoraiti !?!?!?
Autorius: Alvidon
Data: 2010-11-25 23:14:07
IMHO čia Vidas pateikia ne siekiamybę, o realybę.
Labai apmaudu ir gaila, kad nemaža dalis iš mūsų savo laiku (taip pora
desėtkų metų atgal) buvom nepagristai geros nuomonės apie Lt liaudį.
Na bet yra kaip yra, mes jau kaip nors dagyvensim kas mums liko, kaip nors
savo vaikams jau perduosim/perdavėm savo požiūrį, nu o vaikai jau kaip
visad patys turės kapstytis (kitus versti kapstytis iš šio šudo).
Pereinant į geopolitiką, tai prieš pora dešimtmečių daug kas pasauly tikėjos
jog Rusija pasuks demokratijos keliu, taps normalia valstybe. Nebesitiki...
Kaisako, dusyk ton pačion upėn...