Tema: Re: Brazauskas su kristina nunuodijo Lozoraiti !?!?!?
Autorius: Vasaris
Data: 2010-11-24 19:34:30
"Terpentinas" <nospam_ddainius@takas.lt> wrote in message news:icj3rf$aj0$1@trimpas.omnitel.net...
> Naivu būtų tikėti, kad tapkinis nieko nežinojo, tapkinis puikiai viską
> žinojo ir ramiai sedėjo savo vietoje. Aplamai ramybė senam žmogui labai
> reikalinga.

Adamkus puikiai suvokė savo prerogatyvas ir galimybių ribas. O pačio spekuliavimus, apie ką žinojo, apie ką ne - gali pasilaikyt sau, nes nei aš nei tu objektyviai nieko nežinome apie jo informuotumą. Esmė tik viena - tokio lygio ir kultūros prezidento Lietuva neišsiaugino, neturėjo iš ko užsiauginti ir dar turbūt ilgai neturės.