Tema: Re: Brazauskas su kristina nunuodijo Lozoraiti !?!?!?
Autorius: Alvidon
Data: 2010-11-25 16:45:48
O mano nuomonė griežtai priešinga. Nors ir balsavau už dabartinę.
Kaip diplomatė jin net ne nulis, jin neigiama reikšmė. Kaip ūkinis/
organizacinis vadovas jin musie labai netgi nieko, ale gi jin daba
prezidentu dirba, ne premjeru. Na o Adamkus - idealus diplomatas,
artimo kalibro nesimato Lt horizonte (gal neskaitant V.L.).
Demokratija vienok...