Tema: Re: Brazauskas su kristina nunuodijo Lozoraiti !?!?!?
Autorius: Vasaris
Data: 2010-11-25 22:27:11
"Vidas Makauskas" <vms@centras.lt> wrote in message news:icm2kn$v33$1@trimpas.omnitel.net...

> Prie ko cia sportas. Adamkus buvo NEIGALUS dirbti su teisesauga.

Čia tik tavo interpretacija. O reali interpretacija sekanti:

84 straipsnis
Respublikos Prezidentas:

11) teikia Seimui Aukščiausiojo Teismo teisėjų kandidatūras, o paskyrus visus Aukščiausiojo Teismo teisėjus, iš jų teikia Seimui skirti Aukščiausiojo Teismo pirmininką; skiria Apeliacinio teismo teisėjus, o iš jų – Apeliacinio teismo pirmininką, jeigu jų kandidatūroms pritaria Seimas; skiria apygardų ir apylinkių teismų teisėjus ir pirmininkus, keičia jų darbo vietas; įstatymo numatytais atvejais teikia Seimui atleisti teisėjus; Seimo pritarimu skiria ir atleidžia Lietuvos Respublikos generalinį prokurorą;
12) teikia Seimui trijų Konstitucinio Teismo teisėjų kandidatūras, o paskyrus visus Konstitucinio Teismo teisėjus, iš jų teikia Seimui skirti Konstitucinio Teismo pirmininko kandidatūrą;

23) teikia malonę nuteistiesiems;

Viskas, kas susiję su teisėsauga ir prezidento prerogatyvomis - čia. Nieko daugiau. Jei kažkokia persona peržengia šias ribas, tai čia jau tik visuomenės tolerancija galių pasiskirstymo laužymo atžvilgiu.

> Grybauskaite, ATSISAKIUSI teisiu, reikalauja is teisesaugos atlikti darba.

O kas nuo to keičiasi? Ar faktiškai situacija pagerėjo? Ar gali įvardinti bent 3-5 darbus, kuriuos Grybauskaitė savo autoritetu prastūmė, ko neprastūmė Adamkus?

Iš paskutinių 1,5 metų vienintelį pliusą, bet tikrai ne Grybauskaitei, galiu uždėti tik kalėjimų administracijoms, pagaliau iš esmės pradėjusioms tvarkyti SMS vagis. Kas dar?

> Del viso kito nera ka mums diskutuoti - pasauleziura skiriasi. Adamkus gera
> politikas?

Santykinėje skalėje - taip. Aš atsisakau vertinti pagal pačio absoliutinę skalę, nes tai vaikiška.

> Ar zinai kodel prancuzai nukirto savo karaliui galva? Ju
> karaliais politika buvo geresne uz Adamkaus, prancuzu karalius rupinosi savo
> valstybes pilieciaisi... Tai as ir pasakiau, kad sudas tokia Lietuvos
> valstybe su viomis jos dvaro intrigomis, kurias kazkas pateikia kaip
> politika, nes tuo ir pats tiki.

Manęs politika ir viešieji ryšiai per-se nedomina, nes tai žodžiai. Bet jų virtimas rezultatais domina. Ir duok die visiems išminties skirti viena nuo kita. Ir tą patį taikau ir Adamkui ir Grybauskaitei ir Obamai ir Putinui ir KimJongIlui.