Tema: Re: Brazauskas su kristina nunuodijo Lozoraiti !?!?!?
Autorius: Vasaris
Data: 2010-11-27 00:29:32
"Vidas Makauskas" <vms@centras.lt> wrote in message news:icoh37$m7u$1@trimpas.omnitel.net...

> Kodel mano? Juk pats sakei, kad prezidentai skirtingi. As pateikiau
> teisesaugos sriti, nes Gruzija man tiek pat rupi kiek ir visos kitos ten
> besipesancios tarpusavyje visuomenes. Niekas neturetu priestarauti, kad
> abeju prezidentu itaka teisesaugai skiriasi labai daug. Taigi pagal jusu
> cituotus istatymus abu prezidentai gauna labai skirtingus rezultatus.

Gal gali parodyti faktais, kaip ta įtaka pasireiškia dabartinės Prezidentės kadencijos metu, palyginus su anksteniu?

TV ir kitos purvasklaidos pliurpalai manęs nedomina.

Domina, kiek sumažėjo nusikalstamumas, kaip pagerėjo nusikaltimų išaiškinimas, kiek laiko sutrumpėjo bylų nagrinėjimas, kiek Lt mažiau skiriama kalėjimų išlaikymui, kiek sumažėjo recidyvistinių nusikaltimų. Galiu dar rodiklių pagalvot, bet pradedam nuo šitų.