Tema: Re: Brazauskas su kristina nunuodijo Lozoraiti !?!?!?
Autorius: Alvidon
Data: 2010-11-26 17:27:23
Ech, nėra taip viskas paprasta, kaip norėtusi...
Ta šuniasklaida yra net ne tiek samoningas (tuo labiau užsakytas)
daiktas, kiek vėlgi mūsų visuomenės atspindys. Masmedia
(komercinė) transliuoja tai, kam tikisi paklausos. Paklausą
vartina pagal savo nuojautas ir pagal apklausas/monitoringus.
Kitas niuansas link kirvio ir jo koto: vat turim dvi valstybes
su vienodu kotu, bet skirtingais kirviais - Š. ir P. Korėjas.
Kodėl ta pati tauta nulapnojo tokiais skirtingais keliais ?
Vieną pusę po WWII okupavo komuniagos, kitą - USA.
Dabar jau net sunku patikėt kad tai tas pats kotas...