Tema: Re: Brazauskas su kristina nunuodijo Lozoraiti !?!?!?
Autorius: Darius Styra
Data: 2010-11-24 11:38:02
Na - jei klanai but pradeje viens su kitu kariaut - ydomu butu - o gal cia
klanu karas - lozoraicio nepriimt i LT, po to - klano kazkurio reikalais -
uzmigdyt braziu. Ydomu kurie dar reksniai buvo klanu uzmigdyti?  Kazkokis -
Ruzas buvo - tas lyg ne ten letena ikiso...
Tai ka - brazius buvo su viebuciais isukes reikala ir kitu nekilnojamu
turtu.
O kubilas - ka - didina mokesciu - tai klesti kontrabanda - tai jis tuomet
susiejes su kontrabanda: cigarai, alkagolis.
Da yra bankai - kas pas juos stoivi??  Gal kirkylas - pr jo viespatavima
daugiausia paskolu buvo isduota duminem pirkiom isigyti - na bet
socdemas -tai su amb kartu nekilnojama turta vyste isvyste, ir po to
suvyste.
zouikis su rubikonu sudraugavo ir rubikono aparatais vilniu aprupino.
Kam elektra su skirstomais tinklais ir brangiausiai perkamais ir dar
brangiau parduodamai kilowatais priklauso?
O nafta kam - kas uz jos stovi?
O dujos - kokis zmogus uz duju stovis ir kuo brangiau perka is gazpromo?
O tas - miltu dievas kur lamborgini dauzo - ka ir kur jisai pastates, o gal
kur patsai stovi.
Na - kol dar pilnatis - galima papilstyt.
Ber ydomiau - kokia mario puzo knyga dar karteli paskaitys.

Styra