Tema: Re: Brazauskas su kristina nunuodijo Lozoraiti !?!?!?
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2010-11-24 23:21:50
> Adamkus puikiai suvokė savo prerogatyvas ir galimybių ribas. O pačio
> spekuliavimus, apie ką žinojo, apie ką ne - gali pasilaikyt sau, nes nei
> aš nei tu objektyviai nieko nežinome apie jo informuotumą. Esmė tik
> viena - tokio lygio ir kultūros prezidento Lietuva neišsiaugino, neturėjo
> iš ko užsiauginti ir dar turbūt ilgai neturės.

Turejome butaforini prezidenta. Uz ji balsavau tik todel, kad pries visokias
prunskienes ir blinkeviciutes. Pateiksiu vieninteli argumenta. Siandien
turime Grybauskaite, kuri puikiai supranta, kad jos aplinkos zmones GALEJO
nuodyti Lozoraiti. Jeigi Adamkus to nesupranta tai nera ko jo lyginti su
Grynauskaite. Adamkaus pareigas tvarkytis su teisesauga vertinu zemiausiu
balu. Sudas ta valstybe, kurios uzsienio politika priklauso bus isrinktas
Adamkus ar ne. Uz isprovokuota Gruzijos agresija Adamkui taipogi mazinu
bala. Auksciausia bala galiu skirti tik Landzbergiui nors niekada nebuvo
isrinktas prezidentu. Del Landzbergio paskelbtos nepriklausomybes trype is
pykcio ne tik Prancuzijos prezidentas, bet ir visi didziuju valstybiu
vadovai. Adamkus tai padaryti butu visiskai neigalus. Todel apie jo lygio
kultura galima butu ir nekalbeti.