Tema: Re: patarkit d?l navi
Autorius: SAMas
Data: 2013-03-08 23:39:31
Didziausia klaida ir daro is senu prisiminimu, taip seniau seni
irenginiukai su agps kai kurie net be interneto neveikdavo.
Dabar jau jie patobulinti ir internetas nereikalingas. Internetas tik
kaip papildoma priemone parsisiusti gps palydovu tiklius isdestimus.
Beje agps dar savo buvimo vieta nustato pagal mobilaus rysio stoteles.

Pries keleta dienu bandziau kaip gaudo GPS laukuose kur niekas
neuzstoja ir visi interneto rysiai buvo atjunkti. Tai tik ijungus
iskarto 3 palydovai ir po 3 sekundziu jau buvo
12 palydovu, tarp ausktu namu tai uztrukdavo 10-15 sekundziu.