Tema: Re: patarkit d?l navi
Autorius: Audrius K.
Data: 2013-03-05 11:06:09
On 2013-02-22 15:01:48 +0200, SAMas said:

> Gal nusipirk viena karta gera smartfona ir tada rasyk vejus.

Matai, skirtingai nuo pono, kuris negali atsizaveti savo smartfonu, as
turiu gera (ir ne viena) smartfona, gera auto navi, ir gera nesiojama
navi. Naudoju visas, taigi ir lyginti galiu. Skirtingai nuo pono, kuris
turi tik smartfona ir kliedi jo gerumu...

> Siandien pavyko dar toliau nuo lango pagauti kelis palydovu, gerai
> isiskaityk palydovus o ne buvimo vieta, tam yra naudojamos special.
> programos GPS Status & Toolbox
> https://play.google.com/store/apps/details?id=com.eclipsim.gpsstatus2
> Zinoma palydovams pagauti blogom salygom padeda agps.

Kada pagaliau ponas supras, kad AGPS yra didelsi sh...das ir nieko
daugiau. Nes jis gerai veikia kambaryje namuose, kur, bent man,
navigacija NEREIKALINGA.  O ten, kur reiks navigacijos, agps neveiks,
nes nebus i-neto...

> Viena karta susijungias agps per neta tam tesunaudoja 4-6 kb duomenu ir
> tai pakanta kazkur 6 val.

Jei ponas nepastebejo, tai ijungus smartfone duomenu perdavima, daznai
jis is karto atsiuncia kelis ar keliasdesimt megu duometu. Ir visai
pofig, kad agps vartoja kelis kb, jei saskaitoje bus yrasyta per diena
keliasdesimt litu. Mes cia nesnekame apie kazkoki mistini pono tiuninta
telefona, kuriame inetu duomenis siuncia tik agps. Mes kalbame apie
eilinio vartotojo eilini telefona. Jei ponas tuo netiki, tai pabandom:
factory reset, ijungiam duomenu perdavima (jei neijungtas),
sukonfiguruojam pasta, instaliuojam kokia 10-20 atsitiktiniu nemokamu
programu su default nustatymais (ka darys 95% eiliniu useriu),
isjungiam duomenu perdavima, nuresetuojam duomenu skaitliuka,
nuvaziuojam i latvija ir - ijungiam duomenu perdavima. (eilinio userio
veiksmai) . O tada paziurim, kaip telpama i tuos 5 kb ....

Jei ponas mano, kad eilinis useris konfiguruos kazka daugiau - gerai:
sutinkame gatveje eiline mergina ir paprasome jos sukonfiguruoti
duomenu perdavima taip, kad duomenis siustu tik agps....Ponui dar
neaisku, kuo tai baigsis?

Audrius K.

P.S. Po paskutinio smartfone pasto tikrinimo smartfone uzdraudimo
uzsienyje teko grizus is naujo konfiguruoti pasto programa (serveriai
buvo like, bet - del kazkokiu bugu ju neberasdavo...). Manai, mazai
bugu programose? Bet ponas sito nesupras, jis tik prie stalo namuose
zaidzia....