Tema: Re: patarkit d?l navi
Autorius: SAMas
Data: 2013-03-05 13:44:38

> Zinok, zmones ir pesti turistiniais (ir ne tik ) takais vaiksto... ir
> kai kuriuos specializuotus devaisus naudoja ne tik navigacijai auto,
> bet ir vaiksciodami, slidinedami ar plaukiodami. Ir kai kada tai buna
> vienas ir tas pats devaisas...
>
> Audrius K.

Na tai valio jei tave tokie tenkina vazineti po europa, tai tada kam
isvis gaminti tokius auto navigacinius irenginius.
Dar karta pakartosiu mes kalbam ne apie spec. irengini vaiksciojimui, o
normalia auto navigacija. Na as niekados nepirkciau tokio irenginio
vien auto navigacijai, tai jau butu mazohizmas.

Jei man reiketu vaikscioti, tai as atskirai nusipirkciau tam skirta
daikta. Cia tas pats kas jurininkui netiktu auto navigacija, jam reikia
specializuoto irenginio.