Tema: Re: patarkit d?l navi
Autorius: SAMas
Data: 2013-03-08 12:32:48
On 2013-03-08 06:16:28 +0000, AS said:

> "SAMas" <email@domain.com> wrote in message

> Isdrisiu paklausti. Cia kuris is ju sukurtas pries 10 metu?

As klausiu o kuom netinka navigacija pries 10 metu sukurta. Arba paimk
koki sena delniniukas su mazu ekraneliu ir naujausia smartfona su paciu
geriausiu ekranu
panaudojas abu idomu koki pasirinktu auto navigacijai.
Man tai suto navigacijai butu mazochizmas naudoti koki gpsmap ar PDA,
nors jie abu atliktu savo funkcijas.