Tema: Re: patarkit dėl navi
Autorius: mirkt
Data: 2013-02-11 02:04:29
La,

Aš nelabai GPS'uose gaudausi, ieškojau uošviui vasarą, tai galiausiai
nupirkau „Garmin nüvi 50“ su Lt topo + Europa + Lt Offroad žemėlapiais
bei metų palaikymu už 350Lt. Pats su ja tik į Latviją/Estiją važiavau –
nepasiklydau.. :) Pasibaigus palaikymui, žemėlapių atnaujinimai 25Lt ar
35Lt, tai prieš didesnę kelionę ne kostmosas atsinaujinti, o, kaip
suprantu, ir už dyką galima susišaudyti (su TomTom čia gali būti
problemų).. Beje, yra SD lizdas, tad vietos žemėlapiams neturėtų pritrūkti..