Tema: Re: patarkit d?l navi
Autorius: SAMas
Data: 2013-02-22 20:57:58
Galiu pasakytiu kad kai kuriu smartu foto geresne nei daugumos
muiliniu, ir galimybiu turi daugiau nei muiline, mane tai tenkina kai
reikia kazka po ranka greit nufotkinti, net atskanuoti teksta galiu.
O kai reikia super geros nuotraukos imu i rankas veidrodini.

Labai noreciau isgirsti kuom geresne tavo dedikuota auto navigacija nuo
smarto ir tik nereikia sakyti kad geriau gps gaudo.
As tai jokio skirtumo nematau naviguojant ayuto, tik smartai greitesni,
geresni ekranai, turi daugiau galimybiu, visada po ranka, gali bet kada
pasirinkti kita navigacija,