Tema: Re: patarkit d?l navi
Autorius: Audrius K.
Data: 2013-02-21 09:49:44
On 2013-02-20 11:10:19 +0200, SAMas said:

> Pirma pasidomek kokie GPS chipai sudeti, pasidomek kaip veikia gps
> signalu gaudymas.

Manai, tu vienas tezinai?? Ir manai , antena pofig kokia?  Manai,
nesiskiria jautrumas tavo be kurio delninuko ir gpsmap60, 62?
Neskaitant to, kad daugumos delninuku jautrumas is vis buvo kazkur
anapus, ir tam prireike palydomu almanacha is ineto siustis... (taip ir
matau, kaip ji kalnuose ar miskuose  (kur nera normalaus rysio)
siuncia...)

> Jei zinotum nerasytum tokiu nesamoniu
> Jei turejai delniniuka su Sirf II kartos tai nieko nuostabaus kad letai gaude,

Ne as ji turejau, ne as (skirtingai nuo pono). Man paziuteti is salies
uzteko, kad as tokio sh...do neimciau, o va ponas toki ar panausu turi
ir dziaugiasi. Ypac tuo, kad palydovu info is ineto pompuoja... :-))

>  tuo labiau jei senai buvai pajungias gps, irenginys turi is naujo
> atsinaujinti visa gps palydovu padeti orbitoje, todel jie negali is
> karto parodyti tavo buvimoo vieta,

Taip, taip, kur gi ne. Vaziavom auto ir ziurejom, kaip tas dalninukas
nesamones su greiciu rode (neteisinga max leidziama greiti visuose
italijos kaimuose. Po to pusvalandziui isjungem, nes akumas akyse sedo,
o nuomota auto turejo tik viena lizda (ten nuvi sedejo). Isejus i
miesta (nuvi lieka auto) issitraukiu is kisenes diena  ar dvi pries tai
ijungra gpsmap60 ir vuolia - palydovai matomi, viskas viekia. Su
delninuku laksto i eikstes viduri, palydovu iesko...

>  o tas atsinaujinimas trunkas 10-15 min. nes mazdaug kas 15 min.
> palydovai siuncia savo tikslias buvimo vietas.
> Dauguma smartfonu tuos duomenys gali paimti is interneto automatiskai
> ir tai tik keli kb.

Kai tavo zmona vaziuos i uzsieni, idek jai toki smartfona su pastoviai
ijungtu duomenu roamingu (ir aisku, pries tai nebandyk modifikuoti
instaliuoto kito softo nustatymu, tegul tai pasidaro tavo zmona)
Paziuresiu, kiek litu kainuos tie tavo keli kb. O grizus paziuresiu,
kaip seksis tavo zmonai atgal sukonfiguruoti (jei netycia pavyks
uzdrausti kokio pasto gavima...) Va tada ir bus galima pasijuokti.  Gal
daugiau nerasinesi nesamoniu apie kelis kb....

> Jei ilgai nebuvo pajunktas gps, tai smarfonas gali is interneto parsisiusti

Kada ponas, atsikelsi nuo savo kompo, ir suvoksi, kad uzsienyje
roamingas yra BRANGUS ir NENAUDOJAMAS palydovu info gauti? Visa ta
sh...duva, kuriai reikia i-neto palydovu gavimui, gali mesti i vieta,
skirta siukslems.   Nes bet kuris eilinis vartotojas, ijunges savo
smartfona roamingini ineta, naumuose bus pamalonintas min keliu simtu
litu papildoma saskaita...  Dar nemaciau tokio eilinio vartotojo, kuris
sugebetu uzdrausti ivairiu programu kreipinius del atnaujinimo,
reklamos pompavima, ir t.t. Vienintelis patikimas ir paprasta budas tai
nutraukti - isjungi duomenu perdavima. Taskas.

> palydovu padetys orbitoje, be ju joks gps negales dirbti.

> Na tada truputi palauki, viskas priklausys kada paskutini karta naudojai gps.

Tik stovedamas siauroje gatveje gali ir nesulaukti....

>  Keli kb teuzima tie duomenys, net nepajus tavo kisene.

Bandei isijungti , kad taip rasineji??? Nes as, skirtingai nuo pono,
kai kada naudoju duomenu roaminga (kitiems tikslams) ir zinau, kokie
srautai buna.

> Beje dauguma smartfonu dar diba ir su rusu palydovais GLONASS-
> Taip kad smarfonas gali dirbti iskarto su GPS ir GLONASS tuo paciu ir
> pagal WIFI zonas nustatyti tavo buvimo vieta.
> Beje smarfonuose ir komposai buna imontuot
> Ka dauguma smarfonu turi: Accelerometer, gyro, proximity, compass, barometer

O ponas supranta, kad tas samrtfonas po keliu valandu isikrauna??? Ir
pofig, kas ten sumontuota... `Ir 2AA elementu i  ji neikisi `(o visokie
papildomi pakrovejai sveria, ir nemazai).

> Paprastas dalykas paimk ant to pacio navigatoriaus marsruta su
> skirtingais zemelapiais ir pamatysi skirtingus rezultatus. Net europoje
> Navteq ir Tomtom gali skirtingus marsrutus parinkti. Man asmeniskai
> navteq geriau kuria marsrutus nei tomtom

Tipo sito as nesinau :-)) Prajuokinai. Esme tame, kad testu metu
sugeneruotos nesamones ir principo turejo nebuti su BET KOKIU
zemelapiu. Jei as tiksla matau uz keliu simtu metru tiesiai pries mane
ir ten veda tiesus  kelias, tai nafig man igo liepia apsisukti ,
apvaziuoti 5km lanka ir vel TUO PACIU keliu vaziuoti i tiksla???
	Vakar dar pratestavau su kitu zemelapiu. Vienoje vietoje pries tai
buvusi nesamone nepasikartojo. Bet atsirado kita - dingo balsas :-))
(niekas nustatymuose nekeista). Jauti problema?? Navigacija yra.
TEORISKAI viekia. Tik va praktiskai nevartotina... (teroriskai arklys,
praktiskai neatsikelia). Turi kazko ieskoti, tikrinti, ir niekad
nezinai, kas neveiks. Tuo tarpu nuvi gavau siuntinyje, issipakavau,
ikeliau zemelapi, vazineju. VISKAS. VEIKIA.   Ir as zinau, kad kai
reiks, veiks. Taip pat zinau, kad jei kam ja paskolinsiu, tai ji VEIKS.
Skirtingai nuo smartfono, kur vartotojas netycia kazka instaliuos,
kazkas dings, kazka pakeis nustatymuose (maciau tokiu variantu)...

> Pakartosiu igo zemelapiu negamina, jis gali naudoti Navteq, TomTom ir dar kiti

Gerai zinau. tarp kitko, vienas is motyvu bandyti igo ir buvo, kad
tureti dar ir tomtom zemelapius....

Audrius K.

P.S. Esme tame, kad dedikuota irengini imi, ir jis veikia. O su
smartfonu pypinsies nezinia kiek kad veiktu, ir dar nezinia, kaip
veiks. neskaitan to, kad man skambinti ir tuo paciu metu matyti
navigacijos langa smartfona nu niekaip neiseina.  Ar dar linksmau:
paimi sustojes koloneje naviguotanti smartofa i kisene (vien perejimas
i telefona langa nepadeda) ir nueini kavos gerti. Ir staiga girdi
kisenes: apsisukite....