Tema: Re: patarkit d?l navi
Autorius: SAMas
Data: 2013-03-06 12:08:59

> Tu man papasakok, kuo netinka navigacijai tokie irenginiai, kaip
> serijos gpsmap , oregon ir pan

Cia tas pats kad paklaustum kodel netinka navigacija pries 10 metu
sukurta kur tik budavo dvieju eiluciu ekranelis, su juo puikiai ir
dabar galetum naviguoti.

Zinoma kad tinka bet koks gps irenginys navigacijai, bet auto
navigacijai tai jau mazohizmas butu tokie irenginiukai.
Tai tu man pasakyk kodel tureciau pirkti sitoki daikta vietoj kokio
smarfono ar auto navigacinio irenginio, keliaujanciam turistui po
europa arba kokiam
sunkvezimio vairuotojui.