Tema: Re: patarkit d?l navi
Autorius: kaiser
Data: 2013-02-22 15:07:57
Žmogau, labai daug "o kas būtų jeigu būtų"  ir teorinių išvedžiojimų pas
tave. Apie tarpeklius kažkokius pasakoji, apie slidinėjimą su Nuvi. Dar
pradėk čia aiškinti kad ir sklypų nereikėtų su smartu matuoti (kas ir
taip aišku). Gal persiskaityk pirmą postą šios gijos ir nusileisk ant
žemės, nes dabar rašinėji kaip tikras Garmin "fanbojus".

P.S. dabar kai telefonai palaiko ir GLONASS, tai manau ne taip jau
blogai būtų su juo miške.

--
kaiser