Tema: Re: patarkit d?l navi
Autorius: Audrius K.
Data: 2013-03-06 09:21:14
On 2013-02-22 15:32:46 +0200, SAMas said:

> Man iki Pirenu kalnu nuvaziuoti 15 km. as juos matau pro langa, taip
> kad zinau kas yra kalnai ir kas yra saule kuri spigina 40 laipsniu
> karsciu
> Bet matau kad tu neturejai naujo smarfono kuris puikiai susitvarko su saule.

Klausimu neliko... nebera apie ka diskutuoti.... Nes ponas net
neisivaizduoji, kaip su saule tvarkosi, pvz gpsmap60, gpsmap62, oregon
ir panasus irenginiai. Ir, zinok, kuo stipresne saule, tuo GERIAU
matosi...   O, jei ponui su saule "puikiai" tvarkosi naujas smartfonas,
tai geriau patyleti...

Taip. Matosi. GPSMAP62 puikiai matosi su saules akiniais sauleje. O ka?
    Pono puikusis naujasis samrtfonas , " puikiai " besitvarkantis su
saule , NESIMATO su saules akiniais????

Audrius K.