Tema: Re: patarkit d?l navi
Autorius: SAMas
Data: 2013-03-05 13:39:29
On 2013-03-05 08:06:09 +0000, Audrius K. said:

> Matai, skirtingai nuo pono, kuris negali atsizaveti savo smartfonu, as
> turiu gera (ir ne viena) smartfona, gera auto navi, ir gera nesiojama
> navi. Naudoju visas, taigi ir lyginti galiu. Skirtingai nuo pono, kuris
> turi tik smartfona ir kliedi jo gerumu...

Matosi is tavo rasymo kad nezinai kas tas smartfonas ir kas yra agps

> Kada pagaliau ponas supras, kad AGPS yra didelsi sh...das ir nieko
> daugiau. Nes jis gerai veikia kambaryje namuose, kur, bent man,
> navigacija NEREIKALINGA.  O ten, kur reiks navigacijos, agps neveiks,
> nes nebus i-neto...

Gal pirma pagooglink ir pasiskaitinek kas yra AGPS, nes kiek as tau
duodu nuorodu tu net neskaitei. Jei nezinai dar karta pakartosiu agps
nebutinas interneta.

> [...]
> sukonfiguruojam pasta, instaliuojam kokia 10-20 atsitiktiniu nemokamu
> programu su default nustatymais (ka darys 95% eiliniu useriu),
> isjungiam duomenu perdavima, nuresetuojam duomenu skaitliuka,
> nuvaziuojam i latvija ir - ijungiam duomenu perdavima. (eilinio userio
> veiksmai) . O tada paziurim, kaip telpama i tuos 5 kb ....
>
> Jei ponas mano, kad eilinis useris konfiguruos kazka daugiau - gerai:
> sutinkame gatveje eiline mergina ir paprasome jos sukonfiguruoti
> duomenu perdavima taip, kad duomenis siustu tik agps....Ponui dar

Nieko nereikia konfiguryoti, nu ble.... kiek tau galima kartoti agps
nebutinas internetas.

> Audrius K.
>

> P.S. Po paskutinio smartfone pasto tikrinimo smartfone uzdraudimo
> uzsienyje teko grizus is naujo konfiguruoti pasto programa (serveriai
> buvo like, bet - del kazkokiu bugu ju neberasdavo...). Manai, mazai
> bugu programose? Bet ponas sito nesupras, jis tik prie stalo namuose
> zaidzia....

Na jei keliu kb gaila pasto patikrinimui, tai kam isvis ijungi mobilu
inteneta, susirandi wifi ir jungi.
Androidas turi programa kur uzsidedi mobilaus interneto limitus, turbut
tokio dalyko nezinai :).