Tema: Re: patarkit dėl navi
Autorius: ArunasM
Data: 2013-02-13 20:00:31
Pritariu. man vairavimui tinka ir mazesnis, aisku nebutu tikrai blogiau
didesnis ekranas...

uztai, kad tie devaisai daba jau pilnai atitinka reikalavimus ir del ekrano,
ir del rezoliucijos, ir del greicio, ir del veikimo... dar kai buvo atskitai
Blootooth imtuvai tai suprantu, kad jeblia buvo, dabar jau tikrai nepirkciau
atskito GPS su paprastais poreikiais...

Kai saka, reikia megint aiskiai poreikius susizinot savo :)

"kufass"  wrote in message news:kf93pd$i99$1@trimpas.omnitel.net...

O as galiu objektyviai ivertinti ,nes metu -dafiga ir regejimas - per
stiklus.Patirtis - ne pirmi metai.
Visada pasitikejau tik  savo TT GO 730 , bet dabar vis dazniau naudoju
Samsung Ace 2 su 800x480 rezoliucia ir 3,8" ekranu.
Aisku,noretusi truputi didesnio ekrano,bet prie tokios rezoliucijos -
vaizdelis geresnis negu pas TT GO 730.
Stai , kelionei i Vokietija pasirinkau tapsnokli ir likau patenkintas.
Atsargoje buvo ir TT GO 730.
Reziume - visgi tapsnokliai yra patogiau negu spec.navigatoriai.
Nors niekad nebuvau salininkas- viskas viename.

"ROOTS"  parašė naujienų news:kf8scc$a7u$1@trimpas.omnitel.net...

Aaa nu tai tu negali realiai, objektyviai, normaliai ivertint skirtumus tarp
navi telefone ir telike.
Pvz man norisi ne mazesnio nei 5" ekrano naviguojant, ypac sudetingose
vietose.

"ArunasM"  wrote in message news:kf8oth$6al$1@trimpas.omnitel.net...

kadangi pats tik mobilku
navigacijas visa gyvenima beveik naudojau, tai devaisu negaliu nieko patart
:)