Tema: Re: patarkit d?l navi
Autorius: Audrius K.
Data: 2013-02-17 12:39:16
On 2013-02-17 00:07:39 +0200, SAMas said:

> Prie ko cia smatfonas kaltas, jei kreivus zemelapius sudejai,

Zemelapiai nekreivi. Bandyti 3 variantai (patys zinot, kiek lietuvai
yra skirtingu tiekeju)

>  gal laikas skirti zemelapiu klaidas

Sita skiriu puikiai.

>  ir kada programa kvailioja.

O cia jau ne pofig. Jei man ant stalo visus marsrutus puikiai paiso,
bet vaziuojant is 3 testu 2 kartus nesamones (veda savo pradzioje
suskaiciuotu marsrutu, nors iki tikslo liko keliasdesimt metru tiesaus
kelio, o ji siulo apsisukti ir vaziuoti 10 km ratu) - nu i nafig tokia
programa (instaliacija nekreiva). Jei net yra teorine galimybe
neteisingais nustatymais padaryti tolia nesamone - nu i nafig tokia
pograma. Bijau pagalvoti, kaip su ja vaziuoti is kokio Cikagos
aerouosto ar italijoje, kai atvyksti vakare ir per kelias valandas turi
speti i viesbutuka (kuriame veliau nebebus aptarnaujancio personalo).
Pratestuoti ant stalo  - viskas gerai. Islipi aerouote - nesamones...

> O tai ka smartfonui sunku paspausti migtuka irgi

Na, ir papasakok cia visiems, kiek mygtuku teks spausti smartfone (as
zinau, manes tai netenkina)

> , ant gero smartfono programos labai greit pasikrauna.

Pofig. Masinine gamykline navigacija visada pakrauta. Maciau
besikraunancia tik tada, kai kompakta keiciau :-)

> Beje jei smartfonas palaiko NFC, gali uzprogramuoti NFC lipduka ir tik
> pridejus telefona prie jo tau automatiskai ijunks gps, navigacija ,

Ir iskraus per 1val akuma, ane?  Ir telefono neliks (ta prasme
klaviaturos), ane? O man pvz, labai patogu- ilipu i auto, uzsivedu,
baksteliu su pirstu i tiksla gamyklineje navi ( ar vienu rankos judesiu
uzmetu nuvi ir baksteliu i tikslo mygtuka (home ar neseniai rasti-
tikslas) ). Smartfona dedu i jo laikikli ir vaziuoju. vaziuodamas
paksteliu pirstu i smartfona,  pasakau norimo klijento varda ir su juo
snekuosi (aisku, per hand-free) ....

Audrius K.