Tema: Re: patarkit d?l navi
Autorius: amenox
Data: 2013-02-22 12:49:55
Šiaip tie outdoriniai irgi gali sėkmingai naviguot jei mapas routable
užkrautas. Bet šnekant apie automobilinius ant stiklo prisegtas įprastas ir
tiesioginiais saulės spiduliais aošviestas nuvi rodė žymiai geresnį vaizdą
nei šalia bet koks smartas. Kalbu iš patirties, bet aišku aš visų pasaulio
smartų nesu išbandęs. Tiesa, dauguma automobilinių turi neblizgų LCD, kuomet
surasti tokį smartą jau problema, man rodos tokių jau nėra išvis. O jei
skaičiuojant pinigine išraiška geras smartas su geru šiuolaikiniu ekranu
kainuos kaip minimum 3x brangiau nei įprastinė automobilinė navigacija.
Grubiai sakant biudžetinis smartas ir vidutinė auto navigacija kainuos
pigiau nei 5 iphonas ar koks galaxy 3, ir abu atliks savo funkcijas, bet čia
žinoma skonio reikalas.

>>> http://goo.gl/V6Kvo
>>> http://goo.gl/FPF1z
>>> http://goo.gl/VhfA1 (čia net saulės nelabai yra)