Tema: Re: patarkit d?l navi
Autorius: Audrius K.
Data: 2013-02-18 10:43:35
On 2013-02-17 14:12:25 +0200, SAMas said:

> Dar pamirsau pridurti dauguma spec. navigaciju ekranai lievi VGA, po
> gero smartfono net i ta puse pasiziuret nesinoris.

Kazka sumaisei. Pvz galaxyS2 sauleje iziureti neina, o va nuvi matosi.
Matosi ir mano auto ekranas... Jau nekalbant apie nesiojama GPSMAP62 -
slidinejant sauleje paskambinti su galaxy sunkiai iseina - nesimato
ekrano, nors tu ka. O pa gpsmap62 kuo stipresne saule - tuo geriau
matosi (o su pasvietimu puikiai matosi patamsyje). Jauti skirtuma??

Audrius K.