Tema: Re: patarkit d?l navi
Autorius: SAMas
Data: 2013-02-19 12:02:18

> [...]
> kaimelyje labai greitai padarius klaida ir vede toliau, o igo
> skaiciavo, skaiciavo, skaiciavo, rode nesmones.. Greiciu ribojimus rode
> visiska gryba (nuvi rode teisingai arba nerode)...  Isejus i miesto
> centra tas delninukas ieskojo, ieskojo palydovu ir rado tik isejus i
> kazkokios aikstes viduri po keliollkos minuciu. Tuo tarpu gpsmap60 rado
> palydovus minutes begyje nenulipus nuo saligatvio siauroje gatveleje.
> Taciau to delninuko savinkas iki siol dziaugiasi, kaip gerai su tuo
> delninuku.... (kaip ir nekuria siame grupse...))

Turiu ir as sena delniniuka, dirbo kaip laikrodukas ir iki dabar jis
dar dirbtu, bet as jo jau nenaudoju. Buvai visaokias isbandes, bet iogo
geriausiai dirbo.
Matau net nezinai kaip dirba gps imtuvai. Dauguma smarfonu jau iskarto
sugaudo palydovus nes, jie sugeba is interneto parsisiusti palydovu
padetis.

> 	Nepradziugino Igo ant htc desire (tada buvo kazkokia versija, paimta
> is motorolos).
>
> 	Nedziugina ir dabar. `Kai naudojuosi gerais dedikuotais irenginiais,
> tai smartfone igo tikrai nedziugina (iskyrus tai, kad - graziai atrodo,
> patogiai iesko adreso, meniu galo nematyti... o va savo darbo neatlieka
> gerai, nors tu ka. Ypac tai pasimato, greta sujungus visus 3 variantus
> - kenwood integruota, nuvi ir smartfona...)

Ir zinoma visa tai testavai Lietuvoje :) Zemelapiu gamintojams tai dar
bananu krastas