Tema: Re: patarkit d?l navi
Autorius: Audrius K.
Data: 2013-02-22 15:07:36
On 2013-02-22 13:04:13 +0200, saimhe said:

>    Nieko naujo nepasakei.
>    O tai reiškia, kad geroje duobėje (kaip nekeista, keliai ten irgi būna,
> kartais net asfaltuoti), kur tavo mobiliakas pameta tinklą, jau palydovų
> nuo nulio gali nebesusirinkti. Ir viskas todėl, kad gamintojas turėjo galimybę
> sutaupyti. Kapitalistinės realijos vis dar tokios, kad deklaruojamą AGPS
> palaikymą galima drąsiai laikyti trūkumu. Kada taps visuotina praktika
> naujo produkto apžvalgoje testuoti GPS darbą su išimta SIM kortele, gal
> gamintojai ir susiims.

SAM'as laiko a-gps privalumu ir aiskina, kad kiti nieko neismano :-)
Tuo  tarpu man, jei matau, kad ten a-gps, suprantu, kad ten tik
marketinginis ekonominis zaislas, skirtas tokiems, kaip SAM'as (kurie
testuotuos tik pas save namuose ir girsis, kokie geri rezultatai) .
Realybeje tai bus visikas sh-das - gali tekti prisiminti tuos senus
laikus, kai dar nebuvo sirfIII (ir naujesniu) ir net garmin e-trek ant
kalno slaito po medziu laja nieko nemate (veiksmas kroatijoje
plitvicoje)

Audrius K.