Tema: Re: Usas - game over?
Autorius: Terpentinas
Data: 2010-06-18 13:26:53
Tai kas tau trukdo su gerb. LP apsikeisti skypas ir lazdavotis tarpusavyje.
Jei tau mano mintys nepatinka, tai ko lendi į diskusiją? Čia nei Seimo ir ne
Teismo rūmai, kad faktais dalintis, suaugęs esi žmogus ir puikiai supranti
kas gręsia už "faktų " paviešinimą. Esu pakankamai gyvenime matęs, bet tai
nereiškia, kad kaškokiems LP arba JS sėdintiems nusmukusiomis kelnėmis prie
stalo imsiu ir dalinsiu faktus į kairę ar dešinę.