Tema: Re: Usas - game over?
Autorius: Ričardas Čepas
Data: 2010-06-16 22:43:19
Čiuvas su 3 promilėm ne avarijoj žuvo, o ramiai nuvažiavo į balą,
nulipo, atsigulė ir prigėrė baloj. Dar prieš tai anksčiau jis kažkaip
sugebėjo nusiimti specialią pirštinę ir šalmą, kuriem net blaiviam
nusiimti reikia pastangų. Širdies problemų jis anot jo gydytojų
neturėjo, skundai dėl širdies buvo nervinio pobūdžio.

Nžn, nemačiau, gal jis ir pats įkrito į balą ir paskendo, ko tik girtam
ir dar vartojančiam raminančius nebūna. Kaip sako ir tarp čigonų vagių
pasitaiko. Bet kol kas kažkaip matosi labai daug erdvės tyrimams, kaip
ten viskas buvo ar nieko nebuvo.