Tema: Re: Usas - game over?
Autorius: Arvis
Data: 2010-06-17 16:38:38

> Kompensuok mūsų nežinojimą savo žiniomis.
> Bet žinok kad žinojimą "ką žino visa Garliava" mes nelaikome žinojimu.

Paskaitinėju retkarčiais čia, "ot nechui delat". Toks vaizdas, kad beveik vien saliamonai ir ekstrasensai čia renkasi. Ir viskas ok, yra kaip yra, tik nesuprantu, kam tas pavadinimas "omnitel.law"?
O labiausiai man patinka žodžių junginiai "mes manome", "mes žinome" ir pan. Ar jūs ten po kelis susėdę komentarus rašot, ar jaučiatės karališko kraujo? Kai mano uošvis prigėręs šaukdavo "mas jumis sutvarkysma", tai nors žinojau, kad jis stribuku buvo ir "mas" buvo = tarybų valdžiai. Netoli nuėjom, ar kaip čia?
Arvyds