Tema: Re: Usas - game over?
Autorius: Gintas
Data: 2010-06-15 14:49:21
neatsistebiu tavimi Jonai :) Taigi ar as gincijuosi? Zinia, kad Temide akla. Zinia, kad visi nusikaltimai turi buti tiriami. Taciau jeigu super-duper ekspertas vienas ant Lietuvos (jeigu toks isvis yra), ji pirmiausia deretu isnaudot ten kur "dega". O kai visur "dega"- gaistrines reikia siusti pirmiausia ten, kur kiles gaistras kelia didziausia pavoju. Tiek to-pradedu itarti, kad vistiek nesuprasi....Siulo jisai man gaistrininku tapti :))))))))))