Tema: Re: Usas - game over?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-06-18 10:03:49
O man dzin. Ash stengiuos situacija priimt tokai kaip yra ir pries veja
nemyzt. Niekad negalvojau, kad mes geresni ar blogesni uz
amerikonus/rusus/portugalus - visus savu durniu pakanka. O ir ne durnumas
tai, kazkaip kitaip reiktu pavadint. Tas pavyzdys ish filmuko, kur klausia -
ar zole suslamejo ar tigras selina. Nu daug kas nesivargina pagalvot ir
sprendimus priima pagal ten nupasakota modeli. Gerai tai ar blogai - hz. Kad
ish shalies tai atrodo juokingu darymas jau kitas reikalas.