Tema: Re: Usas - game over?
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-06-16 19:45:38
Ne, čia miršta žmonės, ir, deja, kaip tyčia jie buvo kažkam labai reikalingi byloje.

Nors, tikrai gerai sakai... Kedį tai pridusino kažkas, kad ... um... kad .... na, kad..... bbz, nesugalvoju... Kad negalėtų jo nuteisti 2-ų nužudymų byloje, ir jis dabar lieka nenuteistas? Tai čia kaip ir išeina, kad Venckų darbas, ar kaip?

O Ūsą nukirto pamiškėje ir paskandino, kad... um..., na, kad jo nenuteistų kaip galimo pedofilo? (Nepamiršk, byla reabilitavimui - gali būti tęsiama ir po kaltinamojo mirties). Taigi, Status quo yra tokia, kad Ūso nebenuteis, kaip pedofilo, reiškia čia yra Pedofilų klano darbas.

SAVI SAVUS žudo??? Afyget...