Tema: Re: Usas - game over?
Autorius: lingus
Data: 2010-06-17 14:19:28
Ką tu galvoji apie bylą yra visai ne dzin - įdomu skaityti, bet ką
galvoji apie trolius asmeniškai, jų seksualinį gyvenimą ir apatinį
trikotažą tai bent jau man atrodo nerimtai. Suprantu kad "bet gi jis
pradėjo!!!", bet kažkaip pastebėjau, kad geriausias metodas yra
ignoravimas arba ironija, nes jie jos dažniausiai nepagauna arba priima
tiesiogiai :)