Tema: Re: Usas - game over?
Autorius: gopas
Data: 2010-06-14 11:53:41
pats nemaciau, bet kiek nuotraukas ziurejau, tai tik galas subaladotas. gavo stipru smugi i automobilio
gala ir visi trys iskart zuvo. tipo nuo smugio kazkas kaklo srity truksta ir viskas.

mano atveju tai sunku butu pripaisyt kazkokia samokslo teorija ar klanu veikla. bet zmogaus fantazija beribe,
galima visko prisigalvot.