Tema: Re: Usas - game over?
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-06-14 18:12:10
Aš kaip ekstrasensas, patikslinsiu savo nuomonę apie Ūselio žūties aplinkybes.

Važiavo, pamatė žolytę, nusprendė - pervažiuos į miškelį. Po žolyte pasirodė vandenukas, ir gan kietas slenkstis, vargšiukas atsitrenkė su tuo bukakiu, pystelėjo krūtine ar dantimis į vairą, išjungė bėgį, nusimaukšlino šalmą oro įkvėpti, guzą pasikasyti, dantį paklibinti - ir pradėjo dūsti, gal dar širdukė pasimakalavo, žmogus supanikavo, širdukė dar labiau susimakalavo, tada apturėjo nuoalpį - ir žnegtelėjo nuo bukakio snukiu žemyn.

Ir baigtos tos jūsų sąmokslo teorijos.

J.