Tema: Re: Usas - game over?
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-06-16 12:31:28
Analogiškai Lenkijos prezidento lėktuvas sudužo dėl to, kad gudrūs KGB'istai prieš 30 metų specialiai toje vietoje prisodino aukštyn augančių medžių, ne kitaip (elementarus aplaidumas čia ne prie ko, nes juk PREZIDENTO lėktuvas!!!!).
O jei Obama kurią dieną pietų metu pasprings kotletu ir numirs - Visas Artimųjų rytų regionas automatiškai tą pačią minutę tampa branduoline dykuma, be jokių atmazkių...

Žinai, mano automobilio nr yra 287, o asmens kodo paskutiniai skaitmenys - 782... Manau, kad čia dangaus apvaizda taip sudėliojo, nes juk sutapimų NEBŪNA??? Tik dar neišsiaiškinau, kaip man būtų apie tą apvaizdą galvoti - ar čia į gera tie sutapimai, ar į bloga....

Kažkoks tavo sugalvotas scenarijus neprivalo tapti realiu faktu vien tik dėl to, kad tau tas scenarijus labai prie širdies, ir tau būtų patogiau gyventi. Pažiūrėkit tą filmuką, į kurį nuoroda buvo įdėta vakar/užvakar. Truputį apsiraminsit gal.

J.