Tema: Re: Usas - game over?
Autorius: pjezo
Data: 2010-06-14 13:58:40
ne nepatinka.
Man nepatinka zmones turintys akivaizdu virsvori- vertinu tai kaip apsileidima ir kiaulisko apsiedimo pozymi.
Taip pat nepatinka rukatys laiptineje.
Nepatinka nemokantys tvarkingai prisiparkuoti masinos.
Negaliu pakesti kiauliu gliaudanciu saulegrazas lifte ir laiptineje.
Nepatinka kaimynas kuris garsiai klauso muzika, na ir siaip yra keistuolis.

bet ar tai kad man zmogus nepatinka jis taps pedofilu ar dar kazkuom?
ar butinai man (ar kam nors) turi patikti zmogus, tam kad jam galiotu nekaltumo nekaltumo prezumpcija?

Na tarkim tu man neptikai- ka dabar jau galiu rekauti kad "Feniksas pedofilas, prievartauja kaimynu vaikus, sunis ir kates" ?