Tema: Re: Usas - game over?
Autorius: Laimis
Data: 2010-06-16 16:19:34
Jonas Sergejenka rašė:
> Ne, kategoriškai NEsutiksiu. Būtent todėl man ir ramiau gyventi be
> jokių tokių prisigalvojimų apie sąmokslo teorijas. Apie tikimybių
> teoriją nereikia lialia, aš irgi žinau, kad gatvėje sutikti dinozaurą
> tikimybė yra 50% (arba sutiksi, arba nesutiksi).:)))

Kiek žūčių panašiomis aplinkybėmis serijoje pakaktų, kad įsijungtų
tavasis abejonių jungiklis?
3, 4, 5, 9? Kažkada juk įsijungtų ir tada jau nebūtum toks kategoriškas...?
Tai ką, viskas tik dėl skaičiaus -- trys...? ;-)

Man abejonės kyla visų pirma ne dėl sąmokslo (nors jis visai įmanomas;
BBL šiaip sau, nekaltas darinėlis, be jokių korupcinių raizgelių...?),
bet dėl profesionalumo ir objektyvumo, suinteresuotumo ištirti, turint
omenyje paviešintus faktus apie šią bylą (aibė pažeidimų, klaidų,
neprofesionalumo, atsainumo, aukštų prokurorų svaičiojimai --
Stankūnaitei bus pareikšti įtarimai!).