Tema: Re: Usas - game over?
Autorius: Laimis
Data: 2010-06-16 17:43:52
Jonas Sergejenka rašė:

> Dėl mirčių/žūčių - mano abejonių skaitiklis neįsijungtų, net jei abi
> šeimos ir visi susiję niekšai išmirtų vienas po kito kad ir per
> mėnesį - gali kotletais užspringinėti, gali baloje prigerdinėti. Jei

Padaryti, kad mirtis atrodytų nesmurtinė yra lengviau, nei, panašu, galvoji.
Nežinau kiek didesnis tavo gyvenimo matymas, bet panašu, kad jis
kažkodėl užstrigo kažkur 90'aisiais, pacanų ir reketininkų laikais
turguje, kai strielkės būdavo reaaaalus pavojus; nūnai ir civilizuotame
pasaulyje, užsakomoji, organizuota kriminalščina vyksta/veikia daug
subtiliau (nebūtinas granatos sprogimas norint įtarti, kad mėginta
susidoroti).

A, šita, Pociūnas irgi per langą sisiodamas iškrito...?
(savotiškas indikacinis testas; apie tai kas akivaizdu ir (į)tikėtina)