Tema: Re: Del nescios darbuotojos ir algos mazinimo ?
Autorius: ttt
Data: 2010-01-11 01:51:00
Nu bet biski ziauru, kad teisininkas sitai pripazista: silpna galima
imti, nes jis silpnas, o stipraus nepriciupom, nes jis stiprus. Sitaip
toliau i prieki ir revoliucija netoli!
Man pvz maxima sukure labai rimta precedenta ziureti i teise tik
sausai, o visa kita, kas neparasyta, tiesiog neigti, kitaip tariant
apsimetineti durneliu. As manau kad valstybe priemusi durnus istatymus
turi pati kose ir issirebti. Kitaip tariant jei maximai buvo galima,
tai ir mamoms turi buti galima iki istatymo pataisymo, ir jas gaudyti
yra mazu maziausiai nemoralu.

on 2010.01.10, Jonas Sergejenka supposed :