Tema: Re: Del nescios darbuotojos ir algos mazinimo ?
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-01-10 15:15:47
Širdyje nesutikti su "argumentais" negaliu, tačiau tai nesukuria legalaus pagrindo sukčiauti. Spręsti demografinį klausimą galima ir reikia. Tai ir buvo bandoma pasiekti "trumparegišku" įstatymu. Kaip dažnai būna - gudrūs tautiečiai randa "tiesesnių" kelių.
Aš maniau ir manau, kad NEPROPORCINGAI naudotis įstatymo bug'u yra neteisinga. Daugeliu konkrečiu atveju (ačiū dievui) - ir neteisėta.

Tauta mažėja ne vien dėl mažėjančio gimstamumo, o ir dėl "emigracijos" bei bendro depresuotų tautiečių nuopolio.