Tema: Re: Del nescios darbuotojos ir algos mazinimo ?
Autorius: tomasz
Data: 2010-01-08 20:03:52
gal tavo antras vardas Adolfas? gerai varai!

na tavo atsakyma skaitem. :) toks ispudis kad kazkokia nescia studente tavo
asmenines bapkes nupiso. :))
o del pasalpos, tai jei yra istatymas, kuris nusako kai ir pagal ka mokama
pasalpa, tai reik to istatymo laikytis ir psio, o ne pist prota kad, keli
simtai nesciuju subankrotins valstybe.
sakai patriotai bus pliki nuogi? nebus ka is ju pavogt? pokstininkas.
kai pradesi su tvarka, pranesk.... ateisiu paziuret...

t.